varför nu?

jag var inne och gjorde min dagliga kik på arbetsförmedlingen. fick se att de annonserade ut ett jobb som jag länge varit intresserad av på en arbetsplats som jag lika länge har velat arbeta på... men tjänsten är på 50% och avståndet dit är 16 mil. har resonerat hela morgonen med mig själv om jag ska söka tjänsten. jag orkar inte att veckopendla... har gjort det tidigare och det är psykisk ansträngning - jag har behov av att känna att jag har ett hem, vilket jag och min sambo har. vi trivs väldigt bra i vår lägenhet. att bryta upp och vara borta halva veckan känns inte lockande alls... det känns som jag redan har bestämt mig - jag ska inte söka tjänsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0