Kuvertväska till kvällen

Kuvertväskor är så snyggt, i alla sin enkelhet kan de lyfta upp en hel klänning eller någon annan typ av outfit. Visst, många kankse tycker att kuvertväskan är lite ute och gammalmodig men jag håller inte med. Det finns faktikst riktigt snygga och elegant väskor som passar utmärkt till festen eller varför inte till vardags. 
 
Även de stora modehusen designar och levererar faktiskt också kuvertväskor, detta innebär ju att det borde fortfarande vara lite inne? Eller vad tror du? 
 
Vad är det som kännetecknar en bra kuvertväska enligt mig? Jo den måste vara elegant och stilren, med andra ord tycker jag inte om när det hänger remmar eller fransar från den. Det ska heller inte vara några stora symboler eller skrikiga färger. Jag tycker helt enkelt att kuvertväskan hör hemma i de fina salongerna och bör också fylla de utseendemässiga villkor som finns. 
 
En av mina favoriter är denna Chelsea bag från Urban Experssions. Den är enkel och stilfull utan massa lull lull.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0