dator, PMC, jobb osv.

just nu är jag datorlös och snyltar på min flickväns dator. när jag skulle sätta igång min dator så ville den inte riktigt vara med - den startade om med ungefär 0,5 sekunders intervall ett tjugotal gånger. sedan var den så putt på mig att den inte ville starta om längre... så det blir sonika så att jag får införskaffa mig delar till en ny dator, alternativt, skaffa en helt ny. jag ser stora hål i plånboken *spår i tebladen*.

i övrigt har jag beställt ett kit för att tillverka smycken i silverlera. ser enormt mycket fram emot att få syssla med det kreativa igen.

sommarjobbet har börjat tunna ut nu, och jag kan inte räkna med att få något vikariat än på ett tag. folk vill jobba kvar på stället vilket måste vara ett bevis på att de gillar jobbet och arbetsplatsen. det gör jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0