PMC, dator osv.

nu har jag äntligen kunnat kicka igång min dator - nytt moderkort, processor och minne (2048 Mb) samt nytt nätagg och PCI-e-grafikkort laddat med 256Mb. problem finns fortfarande med drivisarna till grafikkortet, men allt verkar gå lite snabbare.

har även börjat pyssla med PMC (precious metal clay) och det är riktigt roligt, om än något svårt och dyrt. imorgon ska jag eventuellt bränna mitt första smycke.

vad jag inte kan bli fri ifrån är min förkylning, samt tillhörande skallabank. illa. vad som får min hjärna att bli allt annat än lugn är borgarnas nya förslag på begränsning att stämpla om man är deltidsarbetslös... att få folk att jobba som timvikarie inom vård och omsorg lär bli svårt i framtiden. otack är den armes lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0