ledig dag.

idag har jag en ledig dag, vilket känns obeskrivligt skönt. en trevlig skön helg har jag också haft, trots jobb. idag är det så mycket att pyssla med så jag vet inte vart jag ska börja. har i vart fall varit och rekat var de har återvinningscentral här i linköping. var en del osäker på hur jag skulle köra, då det varken i telefonkatalog, på eniro.se eller hitta.se fanns information om detta (och på tekniska verkens hemsida hade de bara en pluttkarta). nu vet jag! synd bara att jag inte kom på tanken att ta med min hädangågna 24"-are. anledningen till rekogniseringen var att jag har ärende dit i tjänsten.

i övrigt väntas besök från svärföräldrarna till helgen, vilket gör att man är sysselsatt med att fixa lite grejor. en  begagnad tv-apparat ska eventuellt också inhandlas (om vi finner någon d v s). mycket skoj!

solen och livet ler och leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0