update.

håller just nu på att planera sommaren och hösten. eftersom jag gillar ett visst mått av ordning så har jag försökt viga de senaste veckorna till att få ordning på olika projekt. här är en lista på vad som komma skall och vad jag gjort:

-har gjort en detaljerad lista över mina tidigare anställningar, med antalet arbetade timmar och genomförda intern/extern-utbildningar: jag kommer att validera mina kunskaper till omvårdnadsprogrammet i slutet av juli, för att se hur mycket jag behöver läsa för att få bli kallad undersköterska. läser nu medicinsk grundkurs på frivillig basis (utanför någon utbildning)

-en resa med hotell, spa och skara sommarland företas i slutet på juli.

-besök av flickvännens föräldrar är inplanerad.

-en resa till norge och värmland är planerad till början av augusti.

-utställning med fotografi, konst i nordmarken, 30/6-8/7

-jobba, jobba och jobba under sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0